Hrvatski Engleski


Zadnje vijesti:
Osvježeno: 21. 10. 2014.

Početna


Delegacija Bjelovara u studijskom posjetu Tehnološkom parku Varaždin d.o.o.
20.10.2014.- Sukladno terminskom planu provedbene aktivnosti u sklopu projekta “Tehnološko razvojni centar Bjelovar - TRC Bjelovar”, predstavnici Grada Bjelovara, Visoke tehničke škole Bjelovar i razvojne agencije Poslovni park Bjelovar LORA d..o.o. u ponedjeljak su posjetili Tehnološki park Varaždin: Prilikom posjeta predstavnici TP Varaždin prezentirali rad Tehnološkog parka Varaždin – o uspostavi inkubacijskog centra za inovativna tehnološka start-up poduzeća, unapređenju postojećih tehnološki inovativnih poduzeća (POC), poboljšanju transfera znanja s učilišta i razvojnih centara u gospodarstvo, načinu suradnje sa fakultetom (osnivačem) i drugim institucijama, umrežavanje poduzeća, obrazovnih institucija, razvojnih agencija i inovatora, programa i projekata koje provodi TP-VŽ. Nakon prezentacije sa voditeljima TP Varaždin obišlo se nekoliko tvrtki (od 43 u inkubaciji) smještenih u tehnološkom parku, a direktori tri tvrtke ispričali su svoja iskustva od ulaska u Tehnološki park do rada i djelovanja u parku. Osvrnuli su se na pomoć koju kontinuirano dobivaju od konzultanata TPV-a i na kraju su svi iskazali zadovoljstvo radom Parka.   Kako je cilj posjeta bio upoznati se s dostignućima vezanim uz transfer novih tehnologija te funkcioniranje tehnološkog/-ih parka/-ova i korištenja novca iz fondova EU-a, vidjelismo i upoznali se s vrlo uspješnim modelom povezivanja znanosti, visokog školstva i gospodarstva, ali i odličnim primjerom korištenja pretpristupnih fondova Europske unije. Na kraju obilaska varaždinskog Tehnološkog parka pomoćnik direktora, gsp. Kukec upoznao nas je s iskustvima u razvoju inovativnih tvrtki koje se u njemu nalaze u procesu inkubacije. Gosti su bili impresionirani tehnologijama koje tvrtke razvijaju, ali i činjenicom da je cijeli projekt parka ustrojen po modelu samoodrživosti, po čemu je Tehnološki park Varaždin jedinstveni primjer u našoj zemlji -  primjer dobre prakse u razvoju tehnoloških parkova. Posjet je bio prilika i za razmjenu iskustava koja bi nam trebala omogućiti da na temelju zajedničkog interesa započnemo i zajedničke projekte, ne samo u gospodarstvu, zapošljavanju mladih i transferu tehnologija, nego i u ekologiji i drugim područjima gospodarstva, a koje bi mogli financirati iz fondova EU-a. Obzirom da je svrha posjeta bila i usvajanje znanja i pripreme kako što kvalitetnije voditi Tehnološki park Bjelovar d.o.o. u sklopu kojeg će funkcionirati TRC Bjelovar, u Bjelovar smo se vratili puni ideja s nadom da će i naš Tehnološki park Bjelovar biti u budućnosti dobar kao i TP Varaždin.  
LORA sudjelovala na Sajmu poslova 2014
16.10.2014. - u organizaciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Bjelovar u sklopu Sajma poslova 2014 održan je Okrugli stol na temu “Obrazovanje i razvoj“. Između ostaloga, o mogućnosti organiziranja i financiranja obrazovanja nezaposlenih osoba u okviru projekata govorili su stručnjaci u području poticanja, razvoja i provedbe projekata, Antonio Matković iz Instituta za razvoj tržišta rada i Tatjana Badrov voditeljica odjela za pripremu i provedbu razvojnih projekata u lokalnoj razvojnoj agenciji Poslovni park Bjelovar LORA d.o.o. Kao primjer dobre prakse istaknuto je partnerstvo na projektu „Obrati pozornost, preuzmi odgovornost: VOLONTIRAJ!“ čiji je nositelj Klub liječenih alkoholičara Bjelovar, a cjelovitu pripremu aplikacije i prateće dokumentacije napravila LORA.
Studijska posjeta Tehnološkom parku Varaždin u sklopu provedbe projekta osnivanja TRC Bjelovar
15.10.2014.- Sukladno terminskom planu provedbene aktivnosti u sklopu projekta “Tehnološko razvojni centar Bjelovar - TRC Bjelovar”, u ponedjeljak, 20.10.2014. godine prtedstavnici Grada Bjelovara, Visoke tehničke škole Bjelovar i razvojne agencije Poslovni park Bjelovar LORA d..o.o. posjetit će Tehnološki park Varaždin u gdje je predviđeno predstavljanje TP Varaždin, obilazak tvrtki smještenih u tehnološkom parku kao i razgovor na temu “primjera dobre prakse” sa voditeljima TP Varaždin te predstavnicima stanara TP Varaždin. Svrha posjeta je usvajanje znanja i pripreme kako što kvalitetnije voditi Tehnološki park Bjelovar d.o.o. u sklopu kojeg će funkcionirati TRC Bjelovar.  Program posjeta Tehnološkom parku Varaždin u Varaždinu pogledajte OVDJE.
LORA sudjelovala na završnoj konferenciji projekta LPZ
13.10.2014., Bjelovar - LORA, 2. Partner u Projektu „Poboljšanje kapaciteta lokalnog partnerstva za zapošljavanje Bjelovarsko-bilogorske županije“ koji se provodio godinu dana u periodu od 15.10.2013. – 14.10.2014., sudjelovala je na završnoj konferenciji Projekta. Projekt je provodila Regionalna razvojna agencija Bjelovarsko-bilogorske županije, a 1. Partner Hrvatski zavod za zapošljavanje-Područni ured Bjelovar. Nakon godinu dana, projekt „Poboljšanje kapaciteta lokalnog partnerstva za zapošljavanje Bjelovarsko-bilogorske županije“ uspješno je priveden kraju. Povećana su znanja i vještine članova Lokalnog partnerstva za zapošljavanje, unaprjeđena administracija, umrežen javni, privatni i gospodarski sektor, te povećana svijest lokalnih dionika i šire javnosti o ulozi Lokalnog partnerstva za razvoj. Dionici su bili članovi Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Bjelovarsko-bilogorske županije, nezaposlene osobe i lokalno gospodarstvo, lokalna i regionalna samouprava, obrazovni sustav, civilni sektor i šira javnost. Sa svim tim sudionike Završne konferencije upoznala je voditeljica Projekta Snježana Bogović, dok su o ulozi partnera govorile Martina Birt u ime Područnog ureda HZZ-a i direktorica Poslovnog parka LORA d.o.o Bjelovar Adela Zobundžija koja je naglasila da je Projekt iz komponente IV -  IPA programa logičan slijed Akcijskog plana iz SRLJP, u kojem je LORA kao 2. Partner usmjeravala svoje aktivnosti realizaciji projekta, orijentiranih prioritetu 3. Unapređenje formalnih i neformalnih oblika učenja u svrhu jačanja kompetencija radne snage za potrebe tržišta rada. Naglasila je ulogu LORA-e kao partnera da je bila uključena kroz pomoć u pripremi projekta te u provedbi edukacija. Posebno je istaknula da je u buduće nužno organizirati periodične forume u smislu okupljanja svih članova LPZ-a na kojima bi se vidjelo koji su to zajednički projekti koji se mogu poktrenuti sa zajedničkim ciljem povećanja samozapošljavanja i smanjenja nezaposlenosti. U drugom dijelu konferencije održana je Panel rasprava u kojoj su sudionici iznijeli svoja zapažanja o aktivnostima provedenim u proteklih godinu dana, ali i konkretne prijedloge kako bi se jačanje Lokalnog partnerstva za zapošljavanje BBŽ intenziviralo. U  panel raspravi sudjelovali su gradonačelnik Daruvara Dalibor Rohlik, gradonačelnik Garešnice Velimir, predstojnica Područnog ureda HZZ- a Dijana Zekić Kereži, v.d. pročelnik UO za gospodarstvo BBŽ Igor Premužić, pročelnica UO za gospodarstvo grada Bjelovara Sonja Novak, zamjenik direktora RRA BBŽ Marinko Bartulović, ravnatelj POU Bjelovar Slobodan Kaličanin, direktor tvrtke Inova – G Đuro Gavran i Jasminka Kišantal Zubić iz Poslovnog parka LORA d.o.o. koja je istaknula da je agencija kroz godinu dana trajanja projekta organizirala i provela čitav niz radionica i edukacija na temu poticanja samozapošljavanja, dodatnog usavršavanja i stručnog osposobljavanja i pri tome uključivala, uz male i srednje poduzetnike, nezaposlene osobe. Osim toga naglasila je da je isto tako nužno uključivati se u forume na kojima bi se organizirali sastanci za razmjenu mišljenja i ideja s dionicima vezanim za određenu temu, te se osvrnula na to da je zajedničke aktivnosti svih članova LPZ-a potrebno usmjeravati ih na socijalno poduzetništvo (na edukaciju i usavršavanje i nezaposlenih i poslodavaca) te na edukacije vezane za primjenu e-alata u poslovanju malih i srednjih poduzetnika.   Jedan od zaključaka bio je da je se suradnja svakako mora intenzivirati, no ciljevi u zadanom vremenu moraju biti konkretniji, a svakako da se organiziraju i forumi na kojima će se iznositi dobre i konkretne ideje. U raspravi je podržan prijedlog da se pronađe model stjecanja kvalifikacije za osobe koje je nemaju, da bi stekli zakonske uvjete i mogli legalizirati posao kojim se bave. Istaknut je problem odabira zanimanja učenika koji upisuju srednjoškolsko obrazovanje i prilagođavanje odabira obrazovnih programa u skladu sa zahtjevima tržišta. Uvođenje profesionalnih savjetnika u osnovne škole, prema poljskom primjeru, prijedlog je iznijet tijekom Panela koji je naišao na odobravanje. O svim tim prijedlozima i problemima vodit će se računa pri izradi strateških dokumenata jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave koja slijedi u sljedećoj godini, ali i u drugoj fazi ovog projekta „Poboljšanje kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Bjelovarsko-bilogorske županije“ za kojega se uskoro očekuje potpisivanje Ugovora.   O projektu -  LPZ
Uspostavljanje rada Tehnološkog parka Bjelovar d-o-o—TRC-a - održan radni sastanak
03.10.2014., vijećnica Visoke tehničke škole u Bjelovaru - U organizaciji lokalne razvojne agencije Poslovni park Bjelovar LORA d.o.o., a u partnerstvu s Visokom tehničkom školom Bjelovar i Studentskim poduzetničko-tehnološkim inkubatorom održan radni sastanak na temu uspostavljanja rada Tehnološkog parka Bjelovar d.o.o. Cilj sastanka bio je stvaranje uvjeta za osnivanje i početak rada Tehnološko razvojnog centra u Bjelovaru koji će funkcionirati kroz novoosnovani poslovni subjekt Tehnološki park Bjelovar d.o.o., a čija je svrha osnivanja doprinos sinergiji istraživačkih, znanstvenih, tehnoloških i poduzetničkih potencijala na regionalnoj razini s ciljem poticanja bržeg razvoja malog i srednjeg poduzetništva te jačanje konkurentnosti regije. Sastanku je prisustvovalo 12 polaznika kojima je kroz dvosatno izlaganje predstavljeno slijedeće:   -  prijedlog Pravilnika o korištenju usluga TRC Bjelovar   -  aktivnosti i usluge koje će pružati novoosnovani centar   -  definiranje procesa predinkubacije i inkubacije korisnika TRC-a (koji su detaljno objašnjeni)   -  razvojni programi i prijedlozi aktivnosti u primjeni kroz rad Centra   -  razvijanje usluga unutar TRC-a Bjelovar   -  uvjeti za prihvaćanje zainteresiranih korisnika u TRC-u (procedura ulaska i korištenja usluga TRC-a)    -  savjetovanje - mentoriranje – obrazovanje unutar TRC-a   -  suradnja sa drugim tehnološkim parkovima, institucijama i ustanovama Slijedeća radionica na temu razvoja Tehnološko razvojnog centra Bjelovar na primjeru dobre prakse održati će se u sklopu posjeta Tehnološkom parku Varaždin u Varaždinu.
Grad Bjelovar nominiran za dodjelu Priznanja za doprinos razvoju poduzetništva u JI Europi
01.10.2014. – U okviru Projekta promocije i nagrađivanja najzaslužnijih ZA RAZVOJ PODUZETNIŠTVA na području JUGOISTOČNE EUROPE, poseban nezavisni međunarodni Komitet za dodjelu nagrada i priznanja odabrao je i predložio Grad Bjelovar za dodjelu priznanja za doprinos razvoju poduzetništva u jugoistočnoj Europi, a koju bi predstavnici grada trebali primiti na Regionalnom summitu poduzetnika jugoistočne Europe „300 NAJBOLJIH“. Nagrade i priznanja, uz prisutnost velikog broja posebnih gostiju i novinara, biti će dodijeljene početkom studenog na Regionalnom summitu poduzetnika u Tuzli  ili krajem godine na posebnoj svečanosti u Dubrovniku, o čemu će javnost biti pravovremeno obaviještena. Na Summitu će se dodijeliti nagrade i priznanja za sljedeće kategorije: -          Velika nagrada za životno djelo u poduzetništvu; -          Priznanje za doprinos razvoju poduzetništva u jugoistočnoj Europi - (kategorija u koju spada            Grad Bjelovar – iz Projekta: „…bit će dodijeljeno pojedincima i organizacijama koji su            svojim kontinuiranim i dugoročnim radom, te konkretnim rezultatima, značajno            doprinijeli razvoju poduzetništva u jugoistočnoj Europi.“) -          Specijalno priznanje za razvoj ideja, inovacije i investicije u poduzetništvu i -          Priznanje za doprinos promociji poduzetništva. Za predlaganje kandidata za jednu od nagrada i priznanja zaduženi su: upravni organi organizatora Summita poduzetnika; organizacijska tijela Summita (Programski, Organizacijski i Izvršni odbor); veliki broj poduzetnika sa područja JI Europe te poseban Komitet koji provodi proceduru i donosi konačnu odluku o laureatima. Više o Projektu promocije i nagrađivanja najzaslužnijih za razvoj poduzetništva na području jugoistočne europe na temelju kojeg je Grad Bjelovar nominiran za dodjelu ovog priznanja pročitajte OVDJE. Izbor za dodjelu nagrada povezan je sa stjecanjem međunarodnog certifikata BFC koji je Grad Bjelovar dobio u svibnju 2013. godine temeljem kojeg je proglašen prvim gradom u RH za grad s povoljnim poslovnim okruženjem u jugoistočnoj Europi. Grad Bjelovar kroz projekte razvoja intenzivno radi na svojoj promociji kao i promociji / podizanju konkurentnosti poslovanja poduzetnika u regiji.  
Uspostavljanje rada Tehnološkog parka Bjelovar d.o.o. TRC-a - poziv na sastanak
30.09.2014. - Poziv studentima, završenim studentima, asistentima, nastavnicima, predavačima i ostalim suradnicima zainteresiranim za uključivanje u rad TEHNOLOŠKO RAZVOJNOG CENTRA Bjelovar (TRC-a) 30.09.2014. - Lokalna razvoja agencija Poslovni park Bjelovar LORA d.o.o. poziva gore navedenu ciljnu skupinu na radni sastanak na temu uspostavljanja rada Tehnološkog parka Bjelovar d.o.o. Cilj sastanka/radionice je stvaranje uvjeta za osnivanje i početak rada Tehnološko razvojnog centra u Bjelovaru koji će funkcionirati kroz novoosnovani poslovni subjekt Tehnološki park Bjelovar d.o.o., te poticanje samozapošljavanja završenih studenata kroz programe pred-inkubacije i inkubacije korisnika centra. Sastanak će se održavati 03.listopada 2014. godine s početkom u 09.00 sati u vijećnici Visoke tehničke škole u Bjelovaru, Trg Eugena Kvaternika 4, u Bjelovaru. Teme koje će se obrađivati su:   -  Predstavljanje prijedloga Pravilnika o korištenju usluga TRC Bjelovar   -  Predstavljanje aktivnosti i usluga koje će pružati novoosnovani centar   -  Definiranje procesa predinkubacije i inkubacije korisnika TRC-a   -  Razvojni programi i prijedlozi aktivnosti u primjeni kroz rad Centra   -  Uvjeti za prihvaćanje zainteresiranih korisnika u TRC   -  Suradnja sa drugim tehnološkim parkovima, institucijama i ustanovama Cijeli poziv na satanak/radionicu možete pročitati OVDJE.  
U LORA-i održana radionica u sklopu projekta E-POSLOVANJE
27. 09.2014. - Investors in People Interactive - EU projekt za podizanje poduzetničke konkurentnosti Partneri LORA-e u projektu e-Poslovanje i poduzetnici s područja Bjelovarsko-bilogorske županije upoznali novi alat za unaprjeđenje poslovanja 26. 09.2014., Bjelovar - U sklopu projekta e-Poslovanje, u organizaciji i koordinaciji LORA-e održana je radionica za partnere (gradovi Daruvar, Garešnica, Grubišno Polje i Čazma) i male i srednje poduzetnike na kojoj su polaznici imali priliku upoznati se s inovativnim digitalnim alatom Investors in People Interactive za unaprjeđenje poslovanja. Riječ je o dijagnostičkom e-alatu koji pomoću unesenih podataka analizira ključne segmente poslovanja i nudi rješenja za detektirane probleme, a zahvaljujući inicijativi Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske i potpori Europske unije alat je besplatan i na raspolaganju svim hrvatskim poduzetnicima kao i jedinicama lokalne uprave i samouprave. S ciljem informiranja i upoznavanja čim većeg broja poduzetnika s predstavljenim e-alatom, projekt se odvija na regionalnoj/lokalnoj razini u suradnji s poduzetničkim potpornim institucijama. Tako su polaznici radionice s područja Bjelovarsko-bilogorske županije u koordinaciji s LORA-om imali priliku upoznat se s načinom rada i nebrojenim mogućnostima ovog korisnog e-alata. Projektni tim na čelu s Leszekom Jakubowskim i Monikom Begović okupljenim polaznicima je pokazao kako mogu unaprijediti svoje poslovanje te ostvariti konkurentnost i profitabilnost na sve zahtjevnijem tržištu. Također, polaznici su upoznali i sustav rada alata pomoću kojeg mogu besplatno procijeniti svoje poslovanje kroz pet ključnih područja: (1) Strateško planiranje, (2) Učinkovito upravljanje, (3) Razvoj ljudskih resursa, (4) Kultura i komunikacija tvrtke te (5) Upravljanje performansama. Nakon inicijalne dijagnostike i analize polaznici su dobili potrebne smjernice i konkretne primjere kako riješiti detektirane probleme i time unaprijediti svoje poslovanje. Svakako dodana vrijednost ovog e-alata je ta što po početnoj registraciji i nakon inicijalne dijagnostike korisnici se mogu nastaviti služiti alatom kako bi mogli pratiti razvoj svog poslovanja. Na taj način ovaj digitalni alat postaje svojevrsni objektivni „osobni savjetnik“ svakog poduzetnika / rukovoditelja / menadžera…Također, svima je na raspolaganju i raznovrsna međunarodna baza podataka kao i niz korisnih materijala i stručne literature koju mogu svakodnevno koristiti i besplatno preuzimati. Interaktivni alat dostupan je na linku: http://interactive.investorsinpeople.co.uk/interactive-tool
Partner u Projektu LPZ-a BBŽ, LORA održala radionicu “Timski rad”
27. 09. 2014. - U prostorijama Visoke tehničke škole u Bjelovaru 26. rujna 2014. godine održana je radionica na temu „Timski rad“ u sklopu projekta LPZ - „Jačanje kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje“  čija je svrha doprinijeti ostvarenju ciljeva zapošljavanja, obrazovanja i smanjenje socijalne nejednakosti u Bjelovarsko - bilogorskoj županiji.   Radionicu je održala Tatjana Badrov, voditeljica Odjela za pripremu i provedbu razvojnih projekata Lokalne razvojne agencije POSLOVNI PARK LORA d.o.o., a bila je namijenjena članovima projekta LPZ. Jedan od ciljeva radionice bio je polaznicima ukazati na najčešće probleme u timskom radu te kroz interaktivno sudjelovanje ojačati komunikacijske vještine kako bi se isti sveli na minimum. Provedba navedene radionice pridonijela je prevladavanju komunikacijskih barijera i razvoju međusobnog povjerenja između članova Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Bjelovarsko – bilogorske županije stavljajući u fokus zajedničke ciljeve Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Bjelovarsko – bilogorske županije kako bi u konačnici ostvarenje istih bilo potaknuto i od strane lokalnog stanovništva. 
Krediti za poduzetnike i obrtnike uz 3% kamata
25.09.2014. – Vlada RH prihvatila program poboljšanog kreditiranja poduzetništva i obrta “Kreditom do uspjeha 2014”, od kojeg očekuje lakše financiranje poduzetničkih pothvata i poboljšanje njihove likvidnosti. Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras izvijestio je da je program usmjeren smanjenju kamata i poboljšanju dostupnosti izvorima financiranja za unapređenje poslovnih aktivnosti malih i srednjih tvrtki. Program se provodi kroz dvije mjere odnosno dvije kreditne linije: I.  “Kreditom do konkurentnosti”, u sklopu kojeg će se odobravati krediti: - u visini od 100 tisuća do 5 milijuna kuna, - poslovne banke mogu iskazati maksimalnu kamatu od 7%, - država će subvencionirati kamatu u iznosu od 2 postotna boda za namjenu kredita vezanu uz obavljanje proizvodne djelatnosti, i 1 postotni bod za namjenu kredita uz obavljanje uslužne djelatnosti. - županije i gradovi također će subveniconirati kamatu na te kredite u istom iznosu, pa bi kamata za krajnje korisnike mogla biti 3%. II. “Kreditom do uspješnog poslovanja”, koji se odnosi na likvidnost tvrtki, a njegova je prednost što će se davati bez posebnih hipoteka odnosno nekretnina koje se daju za zalog. - odobravat će se krediti u visini od 30 do 200 tisuća kuna, - maksimalna kamatna stopa poslovnih banaka od 8%, - MINPO će osigurati subvencioniranje kamate od 5 postotnih bodova, - kamata za krajnjeg korisnika 3%. Vijesti o kreditiranju poduzetnika objavljene su na stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta pod: Krediti za poduzetnike i obrtnike uz tri posto kamata  i Od studenog dostupni novi kreditni programi za konkurentnost i likvidnost!
LORA osigurala 7.065.093 kn (935.210 €) iz nacionalnih i EU fondova!
17.09.2014. - Lokalna razvojna agencija POSLOVNI PARK BJELOVAR LORA d.o.o. je u razdoblju od 09. mjeseca 2013. do 09. mjeseca 2014. godine svojim savjetodavnim i konzultantskim uslugama te uslugama prijave projekata za male i srednje poduzetnike Grada Bjelovara, osigurala iznos od 7.065.093 kn (935.210 €) iz nacionalnih i EU fondova.
3. POZIV - EU PROJEKT SMEPASS II - besplatna savjetodavna pomoć za MSP
15.09.2014. - objavljen treći krug poziva za besplatno savjetovanje mikro, malih i srednjih poduzetnika EU Projekt SMEPASS II „Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu, faza II“ započeo je 1. srpnja 2013. godine, danom stupanja Republike Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije. Projekt provodi Ministarstvo poduzetništva i obrta u suradnji s HGK, HUP-om i HAMAG Investom. Cilj projekta je očuvanje postojećih tržišta i osvajanje novih. Poduzetnicima (mikro, malim i srednjim) će se kroz ovaj Projekt nuditi besplatne savjetodavne usluge u razvoju marketinga i novih proizvoda, upravljanju kvalitetom. 15.12.2013. godine završen je prvi, dok je 23.05.2014. završen drugi krug prijava temeljem kojih su odabrani mali i srednji poduzetnici koji će biti korisnici besplatnih savjetodavnih usluga iz područja marketinga i razvoja proizvoda te upravljanja kvalitetom. 15.09.2014. godine objavljen je treći krug poziva za iskaz interesa na koji će se moći prijaviti zainteresirani mali i srednji poduzetnici (putem internetske stranice www.smepass2.eu) te će se povodom toga od 16.09 do 02.10.2014.g održati niz besplatnih info seminara diljem Republike Hrvatske s ciljem predstavljanja aktivnosti Projekta, kao i mogućnostima koje će poduzetnici imati tijekom faza provedbe. Na seminare se možete prijaviti putem nadležnih županijskih komora, čiji raspored možete vidjeti na stranicama projekta pod izbornikom Seminari.
BESPLATNA KNJIGA ZA HRVATSKE MALE PODUZETNIKE O E-POSLOVANJU PRAKTIČNI VODIČ O E-ALATIMA
10.09.2014. - Projekt ‘Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničog poslovanja’ objavio je praktični vodič za e-poslovanje, namijenjen hrvatskim malim i srednjim poduzećima, koji se može preuzeti preko web stranice projekta: www.eposlovanje.com.hr.         Vodič nudi odgovore i savjete na cijeli niz pitanja, kao što su: ·        Koje su prednosti e-poslovanja? ·        Koje su javne i private usluge dostupne na Internetu? ·        Kako mogu uštediti kroz e-poslovanje? ·        Koji su troškovi elektroničkog poslovanja? ·        Kako mogu pronaći poslovnu informaciju na Internetu? ·        Tko pruža usluge e-poslovanja? ·        Kako mogu otvoriti web stranicu? ·        Kako mogu prodavati proizvode i usluge putem Interneta? ·        Kako mogu integrirati e-poslovanje s mojim drugim aktivnostima?   Knjiga sadrži i upitnike putem kojih tvrtke mogu procijeniti svoje potrebe za različitim e-poslovanje alatima i odabrati najprikladnije rješenja. Studije slučaja obrađuju hrvatska mala poduzeća, koja su već postigla nacionalni i međunarodni uspjeh koristeći se alatima koja im e-poslovanje nudi.   U knjizi su kontakti svih centara izvrsnosti za poslovnu podršku u svakoj hrvatskoj županiji, u kojima poduzetnici mogu dobiti savjete ili pohađati edukacije.    Projekt ‘Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničog poslovanja’ zajednički je financiran sredstvima Europske unije i Vlade Republike Hrvatske, Ministarstvo poduzetništva i obrta.  
Intenzivni radovi na uređenju zgrade Poslovnog parka LORA-e pri završetku
08.09.2014. – Radovi na zgradi lokalne razvojne agencije Poslovni park Bjelovar LORA-e d.o.o. na adresi Trg Eugena Kvaternika 6, Bjelovar privode se kraju, odnosno dovršava se uređenje potkrovlja za potrebe proširenja Poduzetničkog inkubatora i priprema za početak rada Tehnološkog parka Bjelovar. Uređenje potkrovlja (150 m²) izvode zajednički bjelovarske tvrtke Rotor d.o.o. i Termoplin d.o.o., a radovi su sufinancirani od strane Ministarstva poduzetništva i obrta – iz projekta osnivanja Tehnološko-razvojnog centra Bjelovar (TRC Bjelovar) i proračuna Grada Bjelovara.
OBJAVLJEN JAVNI POZIV ZA PILOT PROJEKT “SUVREMENI DIZAJN TRADICIJSKIH I UMJETNIČKIH PROIZVODA”
03.09.2014. - Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je 01.09.2014. godine - Otvoreni javni poziv za pilot projekt “Suvremeni dizajn tradicijskih i umjetničkih proizvoda” iz Programa poticanja poduzetništva i obrta “Poduzetnički impuls 2014.” Javni poziv je objavljen na mrežnim stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta www.minpo.hr (gdje možete pogledati svu dokumentaciju). Prijave se zaprimaju isključivo od 15.09.2014. do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 14.11.2014. godine.
Poziv poduzetnicima na radionicu E-ALATI ZA PROCJENU SVOJEGA POSLOVANJA I POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI
03.09.2014.- u sklopu projekta “e-Poslovanje: Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja” čiji je cilj poboljšati konkurentnost malih i srednjih poduzeća podizanjem razine svijesti o upotrebi elektroničkog poslovanja (e-business) i elektroničkog trgovanja (e-commerce), održati će se besplatna radionica na temu “KAKO KORISTITI E-ALATE ZA PROCJENU SVOJEGA POSLOVANJA I POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI”. Datum održavanja: 26.09.2014. god (petak) Vrijeme održavanja: 10.00 - 11.30 sati Mjesto održavanja: Poslovni park Bjelovar LORA d.o.o., Trg E.Kvaternika 6, Bjelovar, Edukacijska dvorana Teme koje će se obrađivati su slijedeće: -          Kako učiniti svoje poslovanje konkurentnim i profitabilnim? -          Što je radna kultura? -          Zašto je metodologija Investors in People učinkovita i daje rezultate? -          Kako maksimalno iskoristiti potencijal svojih zaposlenika? -          Što su e-alati i zašto ih koristiti kod procjene svojega poslovanja? -          Demonstracija e-alata: Investors in People Interactive Radionicu će održati Leszek Jakubowski, Voditelj Projektnog tima, Britanski konzultant i mr. sc. Monika Begović, Projekt menadžer i konzultant. Cilj radionice je da polaznici usvoje znanja o tome čemu služi digitalni alat Investors in People Interactive, kako kreirati najproduktivniju organizacijsku kulturu koristeći digitalni alat Investors in People Interactive,  kakva je poveznica menadžmenta i primjene odgovarajuće organizacijske kulture, kako poboljšati komunikaciju u firmi koristeći savjete Investors in People Interactive i kako poboljšati konkurentnost vašeg poslovanja. Predviđeno trajanje radionice je 90 minuta + ručak (program u privitku).  NAPOMENA: Zbog dijela predavanja koji će biti održan na engleskom jeziku preporučujemo da se na radionicu prijave polaznici koji istu mogu razumjeti i pratiti. Obzirom na broj mjesta i računala u edukacijskoj dvorani, radionici može prisustvovati max. 15 sudionika. Za sve sudionike na kraju radionice osiguran je catering. Molimo potvrdu dolaska najkasnije do srijede, 24.06.2014. god putem popunjene prijavnice u privitku na e-mail jasminka@poslovni-park.hr (tel. 043/221 590 ili 098 98 30 941). Sve informacije vezane za Projekt E-POSLOVANJE možete pročitati na podstranici projekta na stranicama LORA-e.  
LORA d.o.o. osigurala tvrtki DATA LINK iz Bjelovara 4.582.787,97 kn bespovratnih sredstava
26.08.2014. - Uz tehničku pomoć lokalne razvojne agencije LORA d.o.o. tvrtka DATA LINKd.o.o. iz Bjelovara ostvarila 4.582.787,97 kn bespovratne potpore iz projekta „Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malih i srednjih poduzeća“, koji je financiran u okviru Operativnog program Regionalna konkurentnost 2007-2013, iz Strukturnih fondova Europske unije. 482 stranice kompletirane projektne dokumentacije, zadovoljeni kriteriji pet faza evaluacije, 10.476.738,08 kn vrijednosti ukupnog projekta i 4.582.787,97 kn bespovratne potpore za bjelovarsku tvrtku DATA LINK d.o.o. rezultat su uspješno odrađenog konzultantskog posla lokalne razvojne agencije LORA d.o.o. u prvom natječaju strukturnih fondova za male i srednje poduzetnike. U utorak, 26. kolovoza 2014. godine u bjelovarskom hotelu Central predstavljena su tri projekta tvrtki iz Bjelovarsko bilogorske županije koja su uspješno aplicirala na prvi natječaj strukturnih fondova za male i srednje poduzetnike. Od 130 zaprimljenih prijava poduzetnika na javni poziv na dostavu projektnih prijava “Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malih i srednjih poduzeća” koji je sufinanciran sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF) i Državnog proračuna Republike Hrvatske (MINPO), 19 projekata odabrano je iz proizvodnih poduzeća i 9 iz turističke djelatnosti. Od 19 odabranih projekata poticanja proizvodnje, tri su iz Bjelovarsko bilogorske županije, a LORA d.o.o. bila je glavni konzultant tvrtki DATA LINK d.o.o. u projektu pod nazivom „Povećanje produktivnosti poduzeća uvođenjem inovativne tehnologije proizvodnje LED rasvjetnih tijela“. Ukupna vrijednost projekta je 10.476.738,07 kn, a iznos bespovratnih sredstava ostvarenih prijavom na natječaj je 4.582.787,97 kn.

STRATEGIJA GOSPODARSKOG RAZVOJA

STRATEGIJA GOSPODARSKOG RAZVOJA GRADA BJELOVARA
"Strategija gospodarskog razvoja grada Bjelovara 2011.-2015.", ažurirani dokument, usvojen na sjednici Gradskog vijeća 6.12.2010.g. Sadrži 4 cilja...
INFO CENTAR ZA INVESTITORE
Pružanje informacija i usluga investitorima o mogućnostima ulaganja na području grada Bjelovara
Info centar za investitore
NACIONALNI PROJEKTI
  • Projekt - Poboljšanje poslovne konkurentnosti
  • PROJEKT MIKROFINANCIRANJA, projekt Erste banke
  • PUT: PODUZETNIŠTVO U TURIZMU
  • Project Entrepreneurial Academy - Specialist training program for entrepreneurship development in th
  • From idea to project
  • Projekt SME WEEK
 

MEĐUNARODNI PROJEKTI
  • BFC - CERTIFICIRANJE GRADOVA
  • SURADNJA U INTERNACIONALIZACIJI HRVATSKIH I TALIJANSKIH PODUZEĆA



PROMOTIVNI MATERIJALI
e-Poslovanje - Priručnik za poduzetnike Investicije i projekti grada Bjelovara 2009-2012 Publikacija: Investicijski vodič grada Bjelovara
Publikacija: Brošura BFC SEE POSLOVNI PARK - PROMOTIVNI VIDEO PUT-poduzetništvo u turizmu